De Audi TTS Coupé komt pas in 2015 uit. Om potentiële klanten toch vast een bot toe te werpen sluiten Audi en Samsung de handen ineen.
Virtual reality
Samsung heeft recentelijk de Gear VR op de markt gebracht. Met deze virtual realitybril wil Samsung graag voorop blijven lopen in de virtual reality wereld.
Audi en Samsung zullen gaan samenwerken om klanten in het Verenigd Koninkrijk een kans te geven om een glims op te vangen van Audi’s nieuwe TTS Coupé door Samsung’s Gear VR. Deze virtuele proefrit zal in 115 verschillende Audi Centers beschikbaar zijn, zonder dat er fysieke auto’s voor nodig zijn.
Door het gebruik van virtual reality hoopt men een stukje theater toe te voegen aan de wereld van autoverkoop. Audi kan hiermee klanten de sensatie van de nieuwe derde generatie TTS in zijn volle glorie laten ervaren, aldus Nick Ratcliffe , Hoofd Marketing voor Audi UK.
De virtual reality ervaring zal in iedere Audi dealer in het Verenigd Koninkrijk beschikbaar worden, hiermee hoopt Audi zich te onderscheiden van de concurrentie.